SINTEZA ZILEI EDITIE 20 IANUARIE

SINTEZA ZILEI EDITIE 20 IANUARIE

2615
10
SHARE

10 COMMENTS

  1. INCREZATORI AM PROGRAMAT-O PE CRISTINA PENTRU TERAPIA CU OXIGEN HIPERBARIC, PE DATA DE 13 MAI.ACUM INCEPEM GOANA DUPA STRANGEREA BANILOR NECESARI ACESTEI TERAPII ,6000 LEI -15 SEDINTE SI 1500 LEI CAZAREA SI CHELTUIELILE SEDERII IN CONSTANTA PE PERIOADA TERAPIEI.VA RUGAM DIN SUFLET DACA PUTETI SA NE AJUTATI SA STRANGEM ACESTE SUME SI SA-I DAM MICUTEI SANSA LA COPILARIE .MICUTA NOASTRA A FOST LA VARSTA DE 5 LUNI JUMATATE ,5 ZILE IN COMA SI DE ATUNCI I S-A PRODUS O PARALIZIE CEREBRALA.ACEASTA TERAPIE O AJUTA LA OXIGENAREA CREIERULUI SI CELULELOR AFECTATE.VA ROG GANDITI-VA LA MICUTA NOASTRA,ACUM MAI MULT CA ORICAND AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL VOSTRU,AL TUTUROR CARE CREDETI IN MICUTA NOASTRA. BLOGUL MICUTEI NOASTRE http://andreea-cristinapuiutulnostru.blogspot.ro/VA CER AJUTOR VA IMPLOR /Titular cont IOSIF VASILE DUMITRU RO47BTRL03001201G86096XX cont lei RO22BTRL03004201G86096XX cont euro Deschise la BANCA TRANSILVANIA SUCURSALA 1030-PLOIESTI,AGENTIA VALENII DE MUNTE SWIFT/BIC : BTRLRO22PHA CONT PayPal: gabypisic@yahoo.com Telefon:0720016066 /0726169905. ,VA IMPLOR
    http://andreea-cristinapuiutulnostru.blogspot.ro/VA
    andreea-cristinapuiutulnostru.blogspot.ro

  2. Cristinel Gîrlea a distribuit un link via Varujan Vosganian.
    acum aproximativ o oră
    Sancţionaţi că au ,,însetat” Preşedinţia României

    Un tren de marfă care transporta apă minerală către Preşedinţia României, pe ruta Timişoara-Târgu-Jiu-Caracal, a provocat ,,valuri” de-a lungul întregii regionale CFR. Evenimentul s-a petrecut anul trecut, la sfârşitul lunii septembrie, iar cei aflaţi în tură, în ziua respectivă, nu au scăpat nici acum de urmările nefericite ale incidentului care le-a schimbat viaţa. Doi impiegaţi de mişcare au fost sancţionaţi, fiind mutaţi disciplinar cu serviciul din Gara Târgu-Jiu la două staţii CFR de mai mici dimensiuni din judeţ, reducându-li-se considerabil şi salariul. Aceştia au fost acuzaţi că au oprit nemotivat trenul de marfă privat în gara municipiului, deşi ambii ceferişti, dar şi alţi colegi de pe traseul CFR, făcut atunci de mijlocul de transport, au sesizat că marfarul avea o defecţiune la unul din vagoane, fapt ce impunea remedierea de urgenţă a defecţiunii.

    Foştii salariaţi ai staţiei CFR Târgu-Jiu, impiegaţii de mişcare (IDM) Cristinel Gîrlea şi Florin Ştraţ se aflau în tură la data de 28 septembrie 2008, zi de duminică în calendar, în gara municipiului. Pentru că şeful de staţie era liber, Gîrlea era IDM dispozitor, Ştrat era IDM localist, iar IDM expeditor era Gheorghe Ciobescu, cel care are şi el un rol important în felul în care s-au petrecut lucrurile atunci în gară. La orele 10.06, în staţia CFR a municipiului soseşte trenul 30402, ,,nesemnalizat instrucţional, adică neavând cârlig de tracţiune la unul din vagoanele semnal, discul roşu fiind agăţat pe cutia vagonului”. Această defecţiune, constatată la ultimul vagon din compunerea trenului, a fost sesizată în staţia CFR Strânbuţa, aflată la intrarea pe Defileul Jiului, la orele 8.40, angajaţii de aici emiţând şi o dispoziţie care prevedea şi verificarea trenului de către Revizia Vagoane în staţia Târgu-Jiu. Cei doi impiegaţi de mişcare constată că trenul marfar aparţinea societăţii SERVTRANS INVEST Bucureşti, că nu era însoţit de şef de tren şi nici de revizie de vagoane a societăţii, fapt de care nu avea cunoştinţă însă operatorul de circulaţie. Se constată, de asemenea, că trenul avea în compunere vagoane încărcate cu apă minerală, ce trebuiau să ajungă la Caracal. Pe parcurs, Cristinel Gîrlea află, întâmplător, că marfa ar fi trebuit să ajungă la Preşedinţia României.

    Demersuri conform regulamentelor CFR

    La orele 10.35, impiegatul de mişcare dispozitor Cristinel Gîrlea aduce la cunoştinţă toate aspectele constatate, printr-o telefonogramă, operatorului de circulaţie. La aceeaşi oră, mecanicul marfarului, Ion Coacă, înscrie neregula constatată, şi la Târgu-Jiu, în registrul de mişcare, prezentând şi un proces-verbal încheiat cu şeful staţiei CFR Baru Mare, în care se arată că trenul a avut probleme tehnice, la vagonul de semnal, fiind consemnată existenţa cârligului de tracţiune rupt. Impiegatul din Târgu-Jiu îl întreabă pe mecanic, prin staţie, ce va face în legătură cu expedierea trenului, mecanicul răspunzând că aşteaptă un răspuns adecvat în privinţa părăsirii staţiei din municipiu de la firma în posesia căruia se afla marfarul. La orele 11.55, mecanicul trenului face o nouă însemnare în registrul de mişcare expeditor, prin care consemnează că, în urma dispoziţiei unuia dintre operatorii SERVTRANS, s-a dispus ca trenul să nu plece din staţia CFR, fără vagon semnal, până la remedierea cârligului rupt.

    Curg ameninţările

    ,,Între orele 10.30 şi 14.00 am fost ameninţaţi (n.r. Cristinel Gîrlea şi Florin Ştraţ), presaţi, cât şi întrebaţi, atât de către regulatorul de circulaţie Craiova, ing. Popa Ingineru Gheorghe, cât şi de regulatorul de circulaţie Craiova, Constantin Glodeanu, să expediem trenul cu neregula arătată”, se precizează în memoriu semnat de cei doi impiegaţi de mişcare şi adresat ministrului Transporturilor, Radu Berceanu. Mai mult, Florin Ştrat este întrebat de regulatorul de circulaţie Craiova dacă ştie sau are la cunoştinţă ,,cine este director la SERVTRANS”, fapt ce implică, în opinia celor doi, expedierea trenului. La această întrebare, Ştrat ar fi răspuns că nu ştie şi că nici nu îl interesează acest aspect. ,,În urma presiunilor şi ameninţărilor, trenul a fost expediat la orele 14.25, pe baza unei dispoziţii emise de şeful de tură RC, Constantin Glodeanu, şi semnată de şeful diviziei Trafic, Victor Frasinioni”, se arată în acelaşi document ajuns pe masa ministrului Berceanu. Memoriul nu primeşte însă răspunsul scontat de cei doi angajaţi CFR, deoarece reprezentanţii Ministerului Transporturilor le transmit iniţial celor doi salariaţi ai Gării Târgu-Jiu, în mail, următoarele: ,,Aveţi răbdare, cu siguranţă veţi primi răspuns în termenele legale”.

    Anchetă şi sancţiuni

    După un concediu medical, luat la puţin timp după înregistrarea acestui eveniment, şi după câteva zile petrecute în spital, ceferistul Cristinel Gîrlea se întoarce la serviciu, stresat în urma celor întâmplate. Imediat este anchetat de revizorul de sector al Gării Târgu-Jiu. Între timp, colegul acestuia, Florin Ştrat trece deja printr-o anchetă asemănătoare care se finalizează cu sancţionarea acestuia. Ştrat este astfel înlocuit din funcţia de IDM I de la staţia Târgu-Jiu, în IDM II la staţia Rovinari, ancheta în cazul lui nefiind atunci finalizată. Cristinel Gîrlea are şi el parte de acelaşi tratament, fiind obligat să răspundă la o serie de câteva zeci de întrebări legate de oprirea marfarului în staţia CFR, deşi această măsură nu ar fi fost contrară reglementărilor CFR, în legătură cu siguranţa circulaţiei feroviare.

    În urma anchetei, şi acest salariat este sancţionat cu înlocuirea din funcţia de IDM I de la Staţia CFR Târgu-Jiu, cu IDM III la staţia Valea Sadului. ,,Noi nu ne face vinovaţi de nereguli”, spun într-un glas ambii ceferişti, fapt ce îl susţin în memoriul înmânat conducerii Regionalei CFR Craiova. Ambii susţin, de asemenea, că au procedat conform regulilor de serviciu, motiv pentru care nu ar fi meritat sancţionarea şi penalizarea din salariu. ,,Am fost trimis la Valea Sadului şi mi s-a redus 400 de lei din salariu. Eu am o vechime la CFR de 13 ani, iar colegul meu de 20 de ani, timp în care ne-am desfăşurat activitatea respectând ordinele, regulamentele şi dispoziţiile în vigoare, cu privire la siguranţa circulaţiei”, susţine Cristinel Gîrlea. Acesta spune că deţine la dosarul ajuns la instanţă şi un document prin care se arată că personalul marfarului s-a retras la odihnă, pe perioada staţionării trenului, mai ales că acest lucru se impunea după 14 ore de serviciu continuu.

    Neregulile, pe rolul Tribunalul Gorj

    Impiegatul Gîrlea îşi caută dreptatea în instanţă

    ,,Se caută pe toate căile posibile înlocuirea noastră şi aducerea altor impiegaţi de mişcare care să-şi desfăşoare activitatea în modul cerut de cei de la conducerea staţiei Târgu-Jiu, a Regulatorului de Circulaţie Craiova cât şi a Diviziei Trafic Craiova. Am făcut contestaţie cu privire la sancţiunile aplicate, la Tribunalul Gorj”, anunţă cei doi impiegaţi atât conducerea Regionalei CFR Craiova cât şi Ministerul Transporturilor, prin memoriile adresate. Răspunsul primit de la Ministerul Transporturilor nu îi descurajează pe cei doi, deşi în martie 2009 lor li se transmit următoarele: ,,Din analiza dosarelor cu acte care au stat la baza sancţionării dvs. a rezultat că măsurile luate de SRCF Craiova au fost în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Având în vedere că deciziile de sancţionare au fost atacate în justiţie, conform prevederilor Codului Muncii, pe cale de consecinţă, instanţa este singura în măsură se pronunţe şi să soluţioneze această cauză”. Ceferiştii trimit un memoriu asemănător şi Sindicatului Mişcare-Comercial Bucureşti.

    Bâlbele sistemului gorjean de justiţie

    Ajunşi în instanţă, în 13 noiembrie 2008, după ce atacă deciziile de sancţionare, cei doi impiegaţi se lovesc de alte probleme. În momentul în care, la data de 5 martie 2009, s-a dat pronunţarea în dosar, prin Sentinţa Civilă nr.1455, instanţa respingând contestaţia formulată de Cristinel Gîrlea, în locul numelui acestuia figurează numele martorului din dosar, Gheorghe Ciobescu. ,,Am constatat că în sentinţa civilă apărea în locul numelui meu cel al lui Gheorghe Ciobescu, iar la partea intimată era trecută SNCFR Marfă-Regionala Craiova în loc de Regionala Craiova, Divizia Trafic”, susţine Gîrlea. Instanţa se sesizează din oficiu de eroarea apărută şi o săptămână mai târziu se modifică cele două greşeli, dar se comite o a treia. De această dată numărul dosarului cauzei este trecut greşit. Impiegatul face însă recurs la Curtea de Apel Craiova, însă are temerea că aici vor fi trimise alte documente, în condiţiile în care numărul dosarul în care ceferistul se judecă este altul. ,,Mă tem că se încearcă intenţionat tărăgănarea procesului, este deja a treia greşeală apărută într-un proces ce părea simplu la început”, spune angajatul de la staţia CFR Valea Sadului.

    CFR nu se disculpă

    Reprezentanţii CFR îşi explică aplicarea sancţiunilor referitoare la cei doi salariaţi chiar în decizia de sancţionare emisă acestora. ,,Salariatul nu şi-a recunoscut vinovăţia răspunzând că nu a expediat trenul deoarece impiegatul de mişcare Gheorghe Ciobescu nu a vrut să înmâneze ordinul de circulaţie mecanicului, cu condiţiile de circulaţie primite de la IDM, a considerat că dispoziţia RC contravine înscrierilor făcute de mecanicul trenului în registrul de mişcare al impiegatului iar următoarele dispoziţii le-a luat la cunoştinţă sub semnătură abia la orele 13.00, din cauza presiunilor făcute de RC Craiova”, se arată în decizie. În acelaşi document se menţionează că Cristinel Gîrlea a fost sancţionat în perioada 2005-2008 de patru ori, pentru activităţi în activitatea de mişcare, ,,dovedindu-se că nu poate conduce activitatea de mişcare într-o staţie cu activitate complexă ca Staţia Târgu-Jiu”. Impiegatul contestă însă aceste remarci şi declară că, dacă va câştiga în instanţă, va solicita să îi fie şterse din cartea de muncă aceste sancţionări pe care nu le recunoaşte ca fiind reale.

    În ciuda tuturor acestor neînţelegeri, trenul marfar a ajuns la destinaţie, deşi pe parcursul traseului circulaţia feroviară nu a fost în siguranţă, fapt ce reiese din documentele cu care cei doi îşi susţin spusele.

  3. DOMNULE GADEA MIHAI DE 4 ANI TREC ATAT EU CAT SI FAMILIA MEA PRINTR-UN COSMAR AL VIETII TOTUL A INCEPUT IN ANUL 2008 CAND ERAM IMPIEGAT DE MISCARE IN STATIA CFR TG-JIU POVESTEA ESTE ARATATA IN MESAJUL TRIMIS ATAT PRIN ADRESA DUMNEAVOASTRA DE E-MAIL CAT SI PRIN PAGINA DE FACEBOOK ACUM SUNT MUNCITOR NECALIFICAT, AM LUCRAT 8 FUNCTII LA CALEA FERATA AM CASTIGAT IN INSTANTA DUPA 4 ANI IAR CEI DE LA FOSTA REGIONALA CFR CRAIOVA NU AU PUS IN APLICARE O HOTARARE JUDECATOREASCA IREVOCABILA DE REINTEGRARE RAZBUNDU-SE PE MINE PENTRU CA LE-AM FACUT PLANGERE PENALA PENTRU ABUZ IN SERVICIU DOSARUL FIIND LA PARCHETUL DE PE LANGA JUDECATORIA TG-JIU SI S-A DISPUS URMARIREA PENALA . VA ROG SA MA AJUTATI SA TREC INAPOI TEHNICIAN I LA SECTIA L5 TG-JIU UNDE AM LUCRAT 6 LUNI IAR ACUM AU SCOS POSTUL LA CONCURS CEI DE LA CRAIOVA MENTIONEZ CA SUNT OPERAT SI PENSIONAR GRADUL III DE INVALIDITATE SUNT BOLNAV M-AM INBOLNAVIT DATORITA CELOR DE LA CRAIOVA .VA ROG SA MA AJUTATI VA MULTUMESC DIN SUFLET CU STIMA GIRLEA CRISTINEL AM TELEFON 0785729879

  4. DOAMNA MINISTRU AL Justitiei Ma numesc GIRLEA CRISTINEL SI SOLICIT SUPRAVEGHEREA CERCETARILOR ÎN DOSRUL PENAL 4805/P/2010 AFLAT LA PARCHETUL DE PE Langa Judecătoria TG-JIU DISPUS PRIN SENTINTA PENALA DEFINITIVA DIN DOSARUL 12412/318/2012 AL JUDECATORIEI TG-JIU DE CATRE PRESEDINTELE COMPLETULUI DE JUDECATA VA MULTUMESC
    GIRLEA CRISTINEL
    DATA
    18.01.2013

  5. MINISTERUL TRANSPORTURILOR
    SI INFRASTRUCTURII COMPANIA
    NATIONALA DE CAI FERATE CFR S.A.
    BUCURESTI,ROMANIA
    DOMNULE DIRECTOR
    Subsemnatul GIRLEA CRISTINEL,cu domiciliul in loc. Bumbesti-jiu,str.Jiului, Bl 8, Sc 1, Et 3, Ap 14, Jud. Gorj, salariat al CN CFR S.A. Sucursala CENTRUL REGIONAL DE INTRETINERE SI REPARATII CRAIOVA,DIVIZIA LINII , SECTIA L 5 TG-JIU, DISTRICTUL 5 MERI, in meseria MUNCITOR NECALIFICAT LUCRARI OBISNUITE ,Pensionar Gradul III de invaliditate pana la data de 20.06.2013 conform deciziei de pensionare nr 176042/din 20.06.2011 solicit trecerea pe functia de TEHNICIAN I in cadrul Sectie L 5 TG-JIU , post vacant din urmatoarele motive:

    -In anul 1989 m-am angajat la CN CFR S.A. ca muncitor necalificat in vederea calificarii in functia de acar,manevrant,pazitor de bariera, franar,dupa scurt timp am urmat cursurile scolii de calificare GRADUL I,II,III, in functiile de : conductor tren ,bagaje magaziner tranzit, comercial ,iar in anul 1993 am urmat cursurile de calificare in funcia de IMPIEGAT DE MISCARE.

    -Functia de IMPIEGAT DE MISCARE am desfasurt-o in Statia CFR TG-JIU timp de 15 ani fara a avea evenimente de cale ferata , incidente cu precizarea ca in anul 2008 fiind de serviciu am fost sanctionat disciplinar abuziv , sanctiune la care am facut contestatie drept pentru care prin Decizia 4336/28.03.2012 irevocabila am avut castig de cauza decizie care privea reintegrarea pe postul si functia avuta anterior sanctionarii.

    – In anul 2011 , luna iunie m-am pensionat pe caz de boala, si in urma pensionarii am solicitat un loc de munca cu program redus de 4 ore, precum si calificarilor profesionale atestate in dosarul personal, conducerea CREIR CRAIOVA mutandu-ma la Sectia L 5 TG-JIU in meseria de MUNCITOR NECALIFICAT LUCRARI FOARTE GRELE,avand postul de TEHNICIAN I vacant la Sectia L 5 TG-JIU conf. Adresei nr 1724/28.07.2011

    -La data de 15.05.2012 am solicitat punerea in aplicare a deciziei 4336/28.03.2012 iar prin adresa nr.82/2/1499/04.07.2012 am primit raspuns ca datorita avizului medical vi s-a oferit un alt loc de munca,(TEHNICIAN I la Sectia L 5 TG-JIU) mentionandu-se o alta decizie respectiv 1848/2012,din dosarul cu privire la contestatia meseriei de MUNCITOR NECALIFICAT LUCRARI OBISNUITE.

    – In data de 13.06.2012 m-am deplasat la CN CFR SA ,unde am inaintat o cerere prin care am solicitat ocuparea unui postului vacant de TEHNICIAN I la CT 4 ,in baza deciziei 4336/28.03.2012 a CURTII DE APEL CRAIOVA din dosarul 14495/95/2008* si conform art.60(16) Salariații C.N.C.F. „CFR”-S.A. care lucrează la siguranța circulației și care, din motive neimputabile lor, nu mai sunt apți medical, psihologic sau ca urmare a producerii unui eveniment de cale ferată, pentru serviciu la instalații de siguranța circulației vor fi trecuți într-o funcție corespunzătoare. din CCM CN CFR SA 2012/2013, drept pentru care am primit raspunsul nr.14/.R.U/1/2768/2012 unde este mentionat ca la solicitarea mea s-a incheiat Actul Aditional nr. 82/2/1451/2012 din 25.06.2012, unde am fost trecut in functia de TEHNICIAN I in cadrul SECTIEI L 5 TG-JIU act care nu a fost anulat de catre CREIR CRAIOVA,din 25.06.2012 pana la data de 04.12.2012 am lucrat TEHNICIAN I in Cadrul Central al Sectiei L 5 TG-JIU,iar la data de 04.12.2012 am primit un alt Act Aditional individual la Contractul Colectiv de munca nr.8/10/984/04.12.2012 trecand MUNCITOR NECALIFICAT LUCRARI OBISNUITE la Districtul 5 MERI,conducerea CREIR CRAIOVA punand in aplicare decizia 10823/30.10.2012 , a Curtii de Apel Craiova ne luand in consideratie DECIZIA 4336/28.03.2012,irevocabila decizie emisa inaintea celei aratate anterior.

    -Prin avizul medical nr.328/3351/20.06.2012 unde am fost trimis ca Muncitor Necalificat asa cum reiese din adresa nr82/1/1511/15.11.2012 si mai mult decat atat am platit vizita medicala la Policlinica CFR CRAIOVA , am fost declarat inapt functii care concura la siguranta feroviara , apt functii care nu concura la siguranta feroviara,pe avizul respectiV fiind mentionat REANGAJARE drept pentru care asa cum am aratat conf. Art.60(16) din Contractul Colectiv de Munca CN CFR S.A. trebuia sa prestez o functie corespunzatoare pregatirii profesionale.
    PRIMITI DIN PARTEA MEA DISTINSELE MELE CONSIDERATII!
    DATA
    14.01.2013
    CU STIMA
    GIRLEA CRISTINEL

  6. Domnule Gadea am onoarea sa va salut. Sunt un cetatean de bine al acestei tari si v-as ruga sa ma contactati telefonic pentru un subiect care va tine treaza atenti a a sute de mii de romani daca nu milioane. Tf. 0745070935. Cand aveti timp astept sa ma contactati. Ozi buna va doresc.

  7. astept sa fiu contactat tot cu un caz ff.cutremurator sunt fost martor in cazul de terorism petrecut in 2007,va rog aduc dovezi in ceea ce povestesc..astept sa ma contactati la 0769994805,va rog din suflet daca se poate numele meu este claudiu olar lugoj timis poot veni chiar eu,in bucuresti numai sa ma chemati..sunt probe..in toot ceea ce spun…nu au dorit nimeni pe timis sa-mi publice cazul…

Leave a Reply